Music always helps, no matter what you're going through.

Heeejsvejs. Kom nyss in från ännu en promenad idag. Mamma lurade ut mig. Men förfrös mig iaf inte den här gången. Har precis lagt mig tillrätta i min soffa igen. Har raderat min spotyfii lista och lagt in helt nya låtar. Orkade inte de gamla så ny blir det lite nytt. Iofs så finns fortfarande 1Ds låtar kvar, men det är självfallet. Sitter och klurar på vad jag ska ha på mig i skolan på onsdag. Brist på liv. Sitter också och kollar igenom tumblr, blir så glad av alla bilder. & kommer på mig själv med att sitta och skitle helt random. Måste nog sluta leva i internet världen alltså. Nej, nu ska jag hoppa in i duschen. Vi hörs när vi hörs. ciaoooo.
/Frida
omg cute.omg cute.
JAAAAAAG DÖR. Jag ångrar mig, ska inte sluta leva i tumblr världen....åh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0