Godnatt

Gör ett försök och släcker ner nu. Har ställt klockan på 10 imorgon, om jag somnar inom en halvtimme lär jag klara av att gå upp då. Vi får helt enkelt se imrogon. Har iaf spelat Bingolotto ikväll ovanligt nog. Har nog aldrig hänt förutom på uppesittarkvällen men idag hände de tydligen. Har också kollat på OC ikväll. Så mysigt att inte behövs göra något annat förutom att kolla. Imrogon vet jag inte vad jag ska hitta på. Ska kanske kolla med din kompis om de vill hitta på nåt annars får jag väl typ vara ute och gå i 5 timmar, eller så kan jag bara typ spela schack med mig själv, vi får helt enkelt se, men nu ska jag försöka sova. Godnatt!
/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0