Bra dag, idag.

Hallådär! Kom hem från Melker vid sju tiden. Har käkat lite middag och bara hoppat i myskläderna sen dess. Har vart en riktigt bra dag. Förutom min magvärk, men jag stod ut. Det var fullt med småbarn överallt, men det var lite mysigt ändå. Melker somnade när vi skulle åka hem vid 6 tiden för att han var så trött. Nu sitter jag iaf i min soffa och lyssnar på musik. Försöker skriva lite på min novell, har inte tiden imorgon så det är väl lika bra att skriva mycket nu. Det bär nämnligen ut till Alice imorgon. Vi måste plugga musik med tanke på vårt Musik prov som är på tisdag. Wish me luck. Har inte pluggat nånting än, kommer vara döööd. Men det orkar jag inte bry mig om nu. Nu ska jag ta ett chill pill. Vi hörs. hejsveeejs.
/Frida
image descriptionimage descriptionimage description

Kommentarer
Postat av: ElinSkantz

Jag är stolt Frida!! :D

2012-01-28 @ 20:43:38
URL: http://skaantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0