BITCH PLEASE!

Hej och god natt säger jag då! Ska igentligen ligga i sängen och sova just nu, men kände att jag borde åt minstånde slänga in ett inlägg idag. Såå here i am!
Dagen har varit ganska lång men rätt så okej iallafall. Skolan rullad p helt okej sen på näst nn timme i nan skolan slutade så Kom mamma och hämtade mig och jag drog till sjukgymnasten. Sen så rullade vi vidare hem till f&f åt lite osv.
Sen så åkte jag hem till Lisa en stund där även Frida var, så jag kom och våldgästade dom.
Vi gick sedan vidare mot knfan som var helt okej med fika lek och gudstjänst. Och efter det så drog hela högen på dans, street jazz avancerad och njaa, inte riktigt min grej då... Visst, det var ganska kul men asså waaaaay too haaaard! Nej men seriöst typ stod där som ett fån och bah : whaaaat ? Lite halvt men var endå helt okej så får se om det blir någe med det annars blir det kanske street jazz medel om jag ka tvinga med mig nån annan!
Nej, nu ska jag hoppa i säng! God natt.
SWAAAAAAAAAAAAAAAAAAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0