BEASTMODE

Tjenare polers!
Kom hem från staden för ca en timme sen maybe,  nej typ halv 7 men aa. Har iallafall haft en rätt chill dag idag. Skridskor var faktiskt riktigt skoj fast mina fötter typ blödde, nej men hade fett ont! Ramlade faktiskt bara EN gång, riktigt stolt måste jag säga att jag är! Skrek typ dock några 500 ggr för att jag var på väg ner med facet i isen, men det var också rätt skoj! Sen efter det var det för en gång skull okej mat i skolan sen hade vi språk och det rullade på helt okej med film och typ förklara ord för lilla Clara på spanska. Sen efetr sista lektionen rullade jag och tjejorna ner på stan och det vart shopping och fikamys. Fick med mig 3 toppar hem och är riktigt nöjd! Drog ner på stan med 300 spen kom hem med 150, 3 tröjor och en mage full med kanel bulle och varm choklad från storken.
Nej men nu ska jag fortsätta att rensa min garderob och sätta upp bilder på min lilla vägg. / Alice
LE LADIES ON LE ICE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0