BAZINGA!

Sitter nu i soffan och myser ner i filt framför big Bang theory. Hahahaha älskar det, så jävla roligt! Men iallafall idag då? Jo först så hände inte så mycket mer än att jag satt och pratade med Frida och Hanna. Men gjorde ett ryck och tömde först ur hela min bokhylla och hjälpte pappa att tömma en stor bokhylla nere. Sen tog vi upp den stora till mig och sedan fyllde jag på den, så nu har jag äntligen Inge mer skit på golvet. Yeees! Sen drog jag och pappa ut och sprang i spåret. Riktigt skönt! Sen dess har jag inte alls gjort mycket. Snackat lite mer med Frida och Hanna, ätit och nu sitter jag här med mamma och pappa och kollar på tv. Ha en bra kväll! /Alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0