Banan, äpple, päron och hallonsaft

Helluuuuu. Sitter i sängen och bara känner hur mina ögon åker ihop var 10:de sekund. Vår kompisar åkte vid 12 tiden. Jag och Jonna nördade oss hela kvällen. Satt typ med vår mobiler och kollade på Simpsons. Sen satt vi också vid datorn ett tag. Sen gick vi på en promenadis med deras vovvar. Klant som jag är så ramlade jag. Jonna gled runt på alla isplättarna med vovvarna och lekte bambi på hal is, typ haha. Men hon är 10 år och så söt så. Vilket hon själv intygar till. Nu håller jag på att dö av trötthet här så ska ta och lägga ner den här mockafjongen nu. Imorgon ska jag bara barnvakt till Melker, men vi tar det då. Kjaaaaam.
/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0