A girl like you.

Hello. Vet inte hur länge jag har suttit och klurat på rubriken. Närmare en halvtimme, faktiskt. Somnade rätt sent igårkväll, fastade framför Elsas värld. Hade missat massa avsnitt som jag satt och plöjde igenom. Kom nyss ut ur duschen ungefär så har bara hunnit klä på mig och sådär. Har musik igång och försöker skapa lite fantasi, för jag skulle behöva skriva på min novell men det går sådär. Om cirka en halvtimme ska vi iväg hem till Alice. Ska typ ta med mig 800 pärmar, behöver verkligen plugga. Sen ska jag raka min side cut också. Det blir nog bra det här, tror jag. För stunden har jag väl inte så mycket mer att skriva så slänger in bilder på dagens kläder. Ciaoo.
/Frida
image descriptionimage description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0