15 sanningar om mig.

♥ Jag dömer folk alldeles för mycket, men försöker att ändra på det.
♥ När jag är rädd eller verkligen vill att något ska hända så håller jag tummarna, båda två.
♥ Mitt humör kan ändras jäävligt fort, men oftast är jag glad.
♥ Om jag får komplimanger handlar det 95% oftast om mitt skratt.
♥ Jag hatar directionaters, som tror att dom är directioners.
♥ Året 2011 har ändrat mig väldigt mycket, syftar på kläder och musikstil.
♥ Jag älskar att skriva på min novell, och få kommentarer etc angående den.
♥ Jag tror inte att det går att gå i en bättre klass än den jag går i.
♥ Jag älskar Ed sheerans musik.
♥ Mina vänner är det absolut bästa vännerna man kan ha.
♥ Jag tror inte att någon är "falsk". Jag tror bara att vissa personer inte går ihop.
♥ Oftast när jag är irriterad säger jag de inte till någon.
♥ Jag är rädd för att flyga, åka buss, tåg och tunnelbana.
♥ Jag älskar att läsa bloggar. Har en lista på ca 50 bloggar som jag kollar flera gånger om dagen.
♥ Jag blir 15 om två veckor imorgon.
image description
/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0