1 januari 2012

Tjenare, vaknade typ runt 1 idag. Känns helt hemskt med tanke på att jag har sovit bort typ hela dagen men det var ju iofs nyårsaftn igår! Men iallafall, har ni haft en bra nyårsafton? Min var iallafal helt okej. Förutom att pappa och edvin spenderade första timmarna av kvällen på sjukhuset för att få veta att edvin har svinkoppor, stackarn! Men jag och mamma åkte då ner till stovreta och firade med några kompisar där och sen lite senare kom då också pappa och edvin också elias var tyvär borta hos kompisar så jag satt där med alla vuxna och 2 8 åringar...Men, men det var väl helt okej. Sen så var vi ut och kollade på alla fyrverkerier och sköt upp fyrverkerier, drank champagne osv. Nej men nu ropar mamma nerifrån att det är frukost så ska ta och kila ner nu! (: / Alice

bild på mig från i fredags, i think. cutieeee huh ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0