YOLO

Va ett tag sen vi hördes ey? Njae sådär sitter iaf nu i sängen och typ dör av trötthet men det e väl...kul....
Nej men dagen har rullat på helt okej, höjdpunkten var sjölden och sen vart det spanska men det var helt okej eftersom det bara var 7 pers där, jag skojar inte. Sen Så fick jag även reda på att ONE DIRECTION KOMMER PÅ MÅNDAG!!!! Ihihohohohehheeh. Så nu taggar vi inför det också. Sen vart det gränby ett tag och sen rullad man vidare mit dansen. Som var lika bra som vanligt! Nej men nu ska jag försöka skriva lite på min novell men kommer typ dö och sen vakna upp imorgon med märken i facet efter mitt tangent bord. Ja, det är första gången....
God natt mina kära!
HUR SÖTA E DE INTE PÅ EN SKALA 1-10!!??! JAG MENAR KOM IGEN ÅT MINSTÅNDE 987654323456789!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0