I'm in a boy band.

Satt nyss och tittade på ett program som hette "I'm in a boy band" där 1D & JLS var med. Dock filmades de inte så mycket, det var mest om the beatles osv. Det var iaf lite allmän bildning så nu kan jag lite mer om pojkbanden under åren. Har hunnit fixat Emmas design ikväll också, har även hunnit titta på Melodifestivalen. Rätt personer kom till final. Har även druckit energidryck och käkat cheeseballs. Måste även påpeka att det är mycket enklare att övertyga mina päron att köpa energidryck till mig nu när jag är 15. Bara så att ni vet alla 14 åriga eneridryck älskare där ute. Iofs kan man lika bra gå och köpa en själv, men endå. Imorgon är det söndag, sista dagen på lovet. Känns inte bra det här, men har ändå en del saker att se fram emot känner jag. Polen, Turkiet och London ligger framför mig. Emma och jag tjatar även på våra föräldrar om en tripp till New york. Vi får helt enkelt se. Är för tillfället helt jäkla glad över att vi ens fick åka till London. Det är en dream come true liksom. #Daretodream.
Nej, nu ska jag chilla vidare. I'm out. Yoooo.
/Frida

Snyggve, don't ya think ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0