Tjugofjärde februari.

Hejsvejs. Har spenderat dagen tillsammans med min bästa Emma. Vi tog oss en promenad ner till centralen där vi satte oss på fiket. Pratade om allt och ingenting och lyckades fastna där i tre timmar. Förstår egentligen inte hur vi alltid har ett samtalsämne med tanke på att vi ses nästan varje dag, men det gör inte mig någonting. Sen tog vi bussen hem och höll på att bli ihjälkörda typ. Men vi tog oss iaf hem till mig där de väntas middag. Så vi käkade och snackade med våra päron i några timmar. Hade det allmänt mys helt enkelt. Sen drog det nyss och nu sitter jag här och gör inte speciellt mycket. Ska väl skriva lite sen ska jag dra mig mot sängen. Vi hörs väl imrogon, ciaoo.
/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0