Swag Is The Coolest, My Bitch Is The Rudest

Hej hopp! Har precis tryckt i mig en jävla massa pannkakor, and i regret nothing!
HAr även dragit på mig en jävla förkylning, vaknade i natt och kunde inte andas, låter för tillfället som en grogg hagga och nyser stup i kvarten, men men... Ja sen så har jag snackat lite med Frida också så jag kommer sova hos den lilla filuren imöra! Sen har vi ju även ungdomsgrupp imorgon. Och sen på onsdag så väntas en liten trip till stockholm med mina gumms. Kommer troligen också sova och tjocka mig något ohygligt denna vecka eftersom det är lov så ja då vet ni mina planer för den komande veckan! Hoppas ni också kommer ha en bra vecka mina kära vänner. (: / Alice
Vi är så jävla coola fritchooofo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0