Sunnerstabacken.

Sveeejs. Sitter helt jävla slut i min soffa och chillpillar. Har vart i sunnerstabacken hela dagen tillsammans med lite peps. Vi hade inte tagit med oss någon pulka så det blev typ hej vi åker på platspåsar ner för backen en gång sen går vi till cafet och fikar. Så där fastnade vi i nån timme. Sen gick vi faktiskt tipspromenaden och sen slutade vi vid 1200 tiden. Sen skulle vi ta 111 raka vägen hem men vi lyckades hamna på fel bus, typ eh 3 grr. Så det blev typ 4 byten så jag kom inte hem förän nu. Har iaf lovat Elsa och Bahar att hjälpa dem vara ledare i en krykgrupp om en timme så ska traska till kyrkan om ett tag. Sen efter det blir det streetdance, är inte alls taggad. Och alla mina danspolers är sjuka, skadade eller borta. Men Hanna skulle nog ta sig in för att titta på iaf, vi får se. Annars tänker jag bara ligga i min säng och soooova hela kvällen. Nej, nu ska jag röra mig. Ciaoo.
/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0