Spinning.

Hallådär peps. Hur mår ni en dag som denna? eh, jag själv mår bra. Tack för att ni fråga. Ska strax iväg till friskis och köra ett spinningpass med Lisa. Hej död Frida. Har inte gjort så mycket på hela dagen, skrivit lite på min novell, pratat med Alice och Hanna, twittrat lite osv. Har städat upp lite här och packat ner 1D grejer til imorgon också. Nämnligen redovisning tillsammans med Hanna och Alice. Ämnen är såklart One Direction. Taggaaa, typ. Jag var jätte duktig inatt också, vid halv 2 satt jag och gjorde kemi läxan. Undra om de svaren stämmer...I samma vända så skickade jag också in min motivering till NRJ. Den blev väldigt djup och fin...eh, inte. Men nu ska jag strax åka iväg. Måste lyssna på Niall också, i the hits radio. Vi höööörs. Ciaooo.
/Frida

snygg bild på mig också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0