Painfull dead.

Heeeeej bruttaahs. Sitter här med blött hår och filurar på livet. Spinningpasset med Lisa var en nära döden upplevelse, jävlar va trötta vi var när vi steg ut ifrån den salen. Men fyfan va bra de känns nu efteråt. Sitter och dunkar lite musik för tillfället. Har fötterna på bordet och bara chillar gal1. Imorgon är det måndag, och vi har somsagt redovisning. Kan inte riktigt det jag ska säga men life goes on liksom. Om jag gör bort mig, vad gör det om 100 år? nothiiiiiiingg. Imorgon säger det vinnarna i 1D tävlingen också, vet ni hur taggad jag är!? Nu vet ni iaf, MEGA SUPER AMAZAYN BALLS TAGGAD. Förövrigt så ska jag strax sova, mina ben värker.
Vi hörs mateos.
/Frida

GE MIG. TACK, TACK TACK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0