I wanna be drunk.

Hallihallå gott folks. Har inte bloggat på ett tag känns det som, tyvärr. Som Hanna redan har avslöjat så hade vi en jätte mysig kväll tillsammans igår. Fick jätte fina presenter av mina kära vänner, tack ännu en gång! Hanna, Lisa och Emma drog hem vid 12 kvisten. Alice och Meli stannade däremot över för natten. De somnade nån gång vid 1 tiden men jag låg vaken endå till 2. Mina päron var nämnligen ute på vift och jag kan aldrig somna om inte familjen är samlad liksom, hejhej problembarn. Sen vaknade vi iaf vid 9 och käkade frullebulle sen fick vi skjuts till kyrkan där vi hängde mellan 10-15. Det var loppis på G förstår ni. Vi dog av hunger osv men annars var de en ganska trevlig dag. Tyvärr så är jag så trött just nu så nånting innuti mitt öra har typ spruckit. Mår så jäkla illa och hela jävla örat värker. Men det blir en tidigt kväll, mycket tidigt kväll. Imorgon är det kyrkan igen, sen kommer hela tjocka släkten hit och firar mig. Sen på kvällen kommer även Alice hit och sover här. Men vi tar det imörgon. Nu ska jag käka lite, en sova. Vi hörs. Ciaooo.
/Frida

Massa random bilder från senaste dygnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0