Hanna är bäst, ja visst är det väl så.

Hejsvejs! Var ett tag sen jag bloggade nu känns det som. Men i'm back! Har spenderat min fredag-lördag tillsammans med Lisus. Vi hade kollat på en massa filmer och diskuterat massa väldigt allvarliga ämnen. Min och Lisas humor är verkligen konstig, menmen. Måste också meddela att se aldrig Liftaren, jag höll på att skita på mig. Fytusaaan, vetni hur hemskt de är när de drar sönder hela hans kropp!? Lisa och jag skrek som fan. Eller jag skrek som fan, hon var ganska lugn hon. med kommentaren "esh, de här gör dem i grey's anatomy hela tiden", ungefär så iaf. Fast i efterhand insåg hon själv att de var fruktansvärt äckligt. Iaf, sen idag när vi vaknade traskade vi ner till staden och shoppade upp våra pengar. Fick med mig två tröjor och en bok faktiskt. Inga kommentarer på den. Men nu ska jag strax iväg till mig gullesnulle kusin Melkus på tacoparty. Ni får ha en bra lördag. Haidooo riiidärzzz.
/Frida


Älskar dig, min fina vän<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0