Fysik.

Tjenare lö riderz. Hur mår ni en fin måndagskväll som denna? Själv mår jag inte speciellt bra. Har en jädra huvudvärk och sitter och försöker ta itu med fysiken. Men är alldeles strax klar, tror jag. Provet är inte förän om en vecka så har inte så jätte brottom på mig. Däremot är tiden knapp så kommer inte hinna plugga speciellt mycket mer än ikväll, typ iaf. Dagen i skolan var faktsikt riktigt jobbig, om jag får säga det själv. Men det var mysigt att få träffa alla osv. Ska väl inte göra så mycket ikväll, tänkte unna mig ett avsnitt av OC när jag är klar med fysiken. Bara för att jag är så sjukt sugen på att titta. Annars händer det nog inte så mycket. Bör kanske plugga engelska och svenska också men jaja. Nu ska jag gå. Heeeejsvejs!
/Frida

Så snygg, verkligen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0