Fjksowndöqiwjrnsjeoem.

Tjenixen vänner! Kom precis hem från Fritziditzi von Randitzi, där jag spenderat kvällen med mina gumms Gozzi, Wespan, Bergen och födelsedagsbarnet Randen herself. Tror hon blev väldigt nöjd med min present till henne hahahaha skulle gärna säga vad det är men det är inte appropriate så här i en barntillåten blogg. Nej fy.
Kom i alla fall som sagt hem nu och har gosat ner mig i soffan framför In Time. De som har sett den verkar tycka att den var bra så vi får väl hoppas att jag inte somnar här framför TVn i alla fall... Jo, Justin Timberlake är ju med förresten! Längessen man såg något av honom? Hmm. Jaja. Ska titta på den här filmen nu så man kan få sussa nån gång! ..Och just det Frida eller Alice om ni orkat läsa så här långt, påminn mig om att visa vad jag shoppade idag imorgonbitti. Kram!!
Bild på Meli och Frido ikväll.
/Hanna

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0