Du är verkligen bra.

Hejsvejs koblejs. Känner att det har blivit liiiite mycket om 1D på senste tiden så ska försöka dra ner på det, haha. Har precis hjälpt mig pappa med maten, och sedan ätit den också. Sitter i min soffa med bena på bordet och lyssnar på musik. Pratar även lite grann med Hanna och Alice, och sitter och sneglar på mina nya skor. Har gått runt med dem typ hela dagen, tönt nr 1. Har converse på ena och palladium på andra, och sen byter jag efter ett tag så att jag går in båda fötterna. Nåt problem måste jag iaf ha. Ska strax sätta igång med Emmas design också. Sen ska jag slutföra fysikplugget som jag började med tidigare idag, men det avbröts ganska brutalt när vi köpte biljetter osv. Var heeelt uppe i varv. Ni skulle bara ha vart här. Nej, nu ska jag knalla vidare. Ciaoo.
/Frida

Varning! Gammal och ful bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0