BACK TO WHAT YOU KNOW

Goder kväller! Sitter här och grubblar över om jag ska ta ett bad och bara lyssna på musik eller om jag ska och knalla ner och ta och kolla på skräck film och äta glass med pappa...Men any who så har jag ju som vanligt varit i skolan var väl helt oke, föutom idrotten, skridskor... Frös som FAEN! Mina tår gjorde ont, inge vidare. Sen hade de "festival fredag" i matan idag så det blev tacos, var väl rätt gott i jämnförelse med vad det brukar. haha gud va munter jag låter men det var faktiskt okej. Sen efter det tog jag, meli och hanniboo en snabb trip till ica sen for vi iväg hemåt hela bunten.
FYI så är El Frido hos Lisa ATM (fina små förkortningar där också!) de skulle ha nån film, mys kväll hos Lisa så Frida kommer troligen inte updatera någe for ya! Nej men nu ska jag hoppa vidare!
Pic_186541413_large
Haha, bild från förra fredagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0