And don't forgett me.

Halloooo bloggishen. Har precis kommit ut ur duschen. Var somsagt barnvakt till Melker idag, han åkte närmare 20 tiden. Han är så snäll så, men det märks även att han börjar humör nu alltså. Han kan bli riktitg förbannad. Är iaf skit trött just nu. Som somsagt inge bra inatt så ska strax hoppa i säng tänkte jag. Skolan imorgon igen, känns faktiskt ganska bra. Ska blir skojsigt att träffa alla , har saknat dem. Sen börjar vi sent imorgon och dagen är ganska lätt. Förhoppningsvis blir det bra! Skrev även en lista igårkväll på en massa bra saker som händer det här året, hahah. Så att när jag blir helt skoltrött och depp så kan jag liksom bara titta där och livas upp (HEJ JAG HETER FRIDA OCH JAG ÄR VÄRLDENS STÖRSTA TÖNT). Nejni, nu ska jag hoppa i säng. Vi hörs imorgon. Ciaooo.
/Frida

Min fina kille!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0