Think before you speak, words can hurt.

Tjänare! Torsdag idag! Hade sovmorgon och endast 3 lektioner idag, ändå kändes dagen lång som tusan. Men man ska inte klaga! Tre lektioner liksom? Pannkakes var det även till lunch så mitt humör toppades verkligen. Mat å jag. Jag å mat. Gjorde inte speciellt efter skolan. Pluggade lite, åt lite, kikade på teve och sånt skit. Har även beställt hem 1Ds nya album som är döpt till "Take me home" och kommer ut i mitten av november. Är riktigt taggad. Hoppas att detta är bra! I värsta fall är iallafall fodralet väldigt nuttigt. Känns som att detta blev ett One direction reportage eller något, men jajajajajjaja. Ska väl strax släcka ner. Fredag imorgon, TACK GODE GUD. TGIF, om man säger så XD. Ok, skojade bara. Jag är trött som ni säkert förstår, jaaaaaaaa. Nu ska jag nog gå. Hejdå. PS SÖT BILD PÅ MIG DS
/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0