Tell me that you need me.


Hallådär! Hade idag vår officiellt första skoldag med plugg. Det resulterade i trött Frida. Efter det åkte vi ut till ica maxi, där vi skulle handla inför Åland. Vi startade med en hamburgare på McDonalds, men gick sedan in och handlade. Vi grejjade det skít bra, kan vi väl säga. Blev tillochmed pengar över! Åkte sedan bussen hem tillsammans med Lisa och Emma. Och dom är bara sååååå braaaa! Underbara, och bäst och nusse och bah ååååh<333333333333333333333333333. Typ så. Gick sedan in till Emma där jag även käkade middag. Hjälpte Emma lite grann med packningen och traskade sedan hem. Har råpackat nu på kvällen. Tror att jag ska ha med mig allt. Förhoppningsvis, för imorgon bär det av! TAGGATAGGATAGGA!!!!! Nu ska jag sova. HEJDÅ.
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0