Suck Less To Success

Åhh saknar klubben nått otroligt! 
Sista dagen innan skolan och jag vill dö för att jag vill verkligen inte till skolan imorgon! 
Asså ni fattar inte vilken jävla ångest jag har och vad fasen ska man ha på sig? Och varför ska vi dit 9? Kunde vi inte åtminstone fått börja 10, herregud. 
Gud jag bara gnäller, men iallafall dagen har gått ut på att jag vaknade runt 12 och tröck i mig en macka och sedan satt jag, edvin och pappa sig i bilen och vi åkte till Ett bad område inte så långt härifrån. 
Simmade av sig några kilon satte sedan på sig dem igen för att vi käkade Tacos till middag, och jäklar vad gott det är!
Heeej, tjockis! Skypade lite fint med Ellen i nån halvtimma gjorde jag också och har tänkt mig att jag skulle hoppa in i duschen nu och sen blir det väl mer ångest över skolan och sen hade jag och pappa tänkt skräck film ikväll igen, så ni får ha're bra! /Alice 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0