Som i en gammal sång.


Två piccccs från gårdagggen.

Hallådär! Vaknade imorse och var helt slut. Klockan var närmare ett, men den kändes som typ sju. Hade ont i hela kroppen och efter bara fem minuter kände jag mig helt misslyckad. Satte mig ute i solen och började på en ny bok, som jag förövrigt köpte igår på stan. Har sen dess läst, tittat på 90210 och ätit. Ingenting intressant, direkt. Däremot var gårdagen intressant. Träffade klubben i staden, FINTFINTFINT var det. Åkte sedan ut till Hanna med mina matoes. Det var också en mycket FINFINFIN kväll. Var dock efterblivet trött när jag landade i min säng på kvällen. Men det var det värt. Har väl inte så mycket mer att meddela förutom att jag ICKE VILL BÖRJA SKOLAN IGEN. Alltså, har sån ångest. Ni förstår inte. Jag vill verkligen inte sätta min fot där. Vill verkligen inte sätta igång igen. Jäääävla bajskorvarsskit. Tänker nu gå och dricka citron för att få bort min huvudvärk, ugh.
/Frida

Kommentarer
Postat av: ElinSkantz

JAG SAKNAR DIG JÄTTE MYCKET BOO <3

2012-08-15 @ 21:19:46
URL: http://ohhipster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0