So listen.


Hallllåååååå! Träffade somsagt Elin & Alice inne i staden igår. Vi åt kinamat, och visade Elin runt lite sådär. Sen åkte vi hem till Alice där vi även sov inatt. Hade det jätte mega bra. Vi kikade på massa filmer, och sådär. Jag var även helt hyper, så det var ju fint. Och något annat som är fint är Elin&Alice! MWUAAAH! Pappa hämtade iallafall mig för några timmar sen, och sen dess har jag typ gjort nada. Sov inte så många timmar inatt, så är väldans mega trött. Blir nog en tidigt kväll, efter att jag har gjort min mijlontals långa lista. Ok, kanske inte så lång. Men den är iallafall lång. Imorgon är det skola, och vanliga lektioner, DÖDÖDÖ. Efter det ska vi åka och handla inför Åland som infaller på tisdag. TAGGATAGGARAGGA! Okok, hejdå.
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0