Rolololoooool

TJATJATJA! Har idag haft den mest jobbiga och kraftkrävande dagen på lääääääänge! Fyra lektioner innan lunch. Förstår nir? 4 timmar till mat. Nä, det var hemskt. Överlevde knappt. Åkte iallafall ner till staden efter skolan med mina friendos. Var på besök på stadsteatern. Typ det coolaste jag har vart med om i mitt liv. Hanna är SÅ cool som typ kommer leva i detta. Herregud. Efter det åt vi iallafallllll på McDonaldssss. Det var gott. Och fett. Sen gick vi på byxjakt till Meli, vilket resulterade i två timmar på JC. Fett grymt. Jag köpte även en tröja och en par pantosar på hm. Checkaaaa bilden här under. Måste passa på att hälsa grattis till nutte Liam som fyller 19 idag också! GRATTIIIISSSSS! Nu ska jag gå. Hejdå.
/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0