Raise up to your ability

Hallå där kära ni. Tänkte krafsa ihop något litet inlägg nu, bara för sakens skull. Bara dra igenom dagen och vad morgondagen har att erbjuda. Så, vi kan väl börja med vad som har hänt i mitt lilla liv idag.
Har hälsat Nathan välkommen hem från Thailand. Började nästan sakna den lilla krulltotten, som alltid skuttar omkring här i kvarteret. Han och John återförenades hur som helst... Det var lite gulligt.
När det var avklarat drog jag med mig pappa för att handla mat till morgondagens tillställning. Frida skrev lite om det i sitt inlägg. Hon och mina andra fina vänner kommer nämligen över imorgonkväll, i samband med Lisas födelsedag, så jag har satt ihop en liten meny. Verkar som om gulliga Emelie kommer över någon timme tidigare och hjälper mig lite med det där också. Det är jag mycket tacksam för.
För tillfället väntar jag på avslutningsceremonin av OS. Ska bli mycket roligt att se. Invigningen var ju alldeles makalös, så jag förväntar mig inget mindre än det ikväll också. Dessutom har jag hört att mina homeboys i Juan Direction ska dyka upp i rutan. Det blir kul. Men nu så. Ska ta och avsluta. Hej med er! /Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0