Noserings And Shoestrings

Ligger i sängen med dessa vackra människor i hörlurarna, helt okej! 
Har blivit så dålig på att blogga men har inte direkt haft så mycket att blogga om. Har spenderat mina dagar här hemma i soffan eller ute på en promenad. Igår var inte så stor avvikelse från alla andra dagar heller förutm att jag fick för mig att jag skulle städa så de gjorde jag, hela undervåning! Vänade sedan ivrigt på lilla mammas hemkomst med sushi, så då vart det sushi och film mys. Idag då? Njae, humöret är väl inte på topp kan jag väl påstå men det beror nog på att jag har världens huvudvärk... Men ska väl snart hasa mig upp ur sängen iallafall och äta och stoppa i mig alvedon, byeee! /Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0