KFLGÖGÄTMRIJGLTLFMFÖÄÖÄD.


Bild från förra året, hereeeeeeeegud va carefreee å ful.
Heeeeeej! Glad jag var igår, ellerhur? Fick bara ett efterblivet utbrott på min omvärld, men nusåååå är livet bra igen. Idag har jag kikat på 90210, sovit & ätit. Fin dag, enligt mig. Har även pratat med lite folks här och var. Har fixat Elin&Zaras bloggdesign, och har umgåts med min familj. Låter väldigt roligt, va? Förstår att ni är avundsjuka på mit liv, mmmmmmmmmmh. MEN, iallafall. Imorgon bär det av ut mot öregrund, där vi har hyrt ett hus till på söndag. Så ska väl bara sola, bada & ha det bra. Om vädret tillåter, såklart. Datorn min får hänga med ut, så det blir ingen skillnad angående bloggningen. Jag bara hör er alla pusta ut. Guuuud, vilken lättnad liksom. Tänk om ni hade fått vara utan mig i typ 5 dagar? Hade ni klarat av det? Nej fy, ryser av bara tanken. OCH VET NI VAD? Nu ska jag gå.
HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ.
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0