It's empty in the valley of your heart

Hejsan. Hur står det till? Med mig är det bra... Hyfsat i alla fall. Är lite oroad för min stackars mormor, som har en ögonoperation att gå igenom idag. Kan resultera i att hon blir blind. Önskar jag kunde vara där hos henne, men tyvärr så äger operationen rum i Örebro, så det är inte möjligt just nu. Jobbigt, men jag håller tummarna för att det går bra ändå. Har inga andra planer för dagen än att oroa mig för mormor, än så länge. Åsa frågade om jag inte kunde guide:a henne runt centrum idag, eftersom hon inte hittar här i stan, men vi får se hur det blir.
Igår gjorde jag i alla fall något lite mer spännande. Jag testade nämligen att spela tennis för första gången. Det är definitivt någonting jag kommer att göra igen. Lite pinsamt att en 6:årig liten flicka som spelade med sin pappa på planen brevid var hundra (tusen) gånger bättre än jag, men jag tror faktiskt att jag började förstå spelet i slutet. Kul var det i alla fall. Efter ett 2 timmars pass så besökte jag morfar. Jag rånade honom på hans berömda hallon och åt sedan lunch med honom. Han är så himla härlig, min morfar. Ett hjärta av guld och barnasinnet kommer han aldrig att förlora. Men nu så ska jag och John ta på oss ansvaret för lunchen här hemma. Med våra matlagningskunskaper så blir det nog inget mer spektakulärt än pannkakor. Men det duger gott åt oss! Kram på er /Hanna
Världens sötaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0