Ingenting kan stoppa mig.


SÖT MAN SKA VA DÅ.

HEJHEJHEJHEJ. Fredag idag, fiiiiiint. Mindre än en vecka kvar till skolan sätter igång. Känns riktigt surt, faktiskt. Har ingen alls lust att sätta igång med rutiner och plugg. Nej, skulle gärna hoppa av den där skiten nu. Meeeen, det är inte här ÄNNU så nu ska livet leeeevas. Har idag hängt ute på sunnanö där vi har solat&badat. Fick dock ingen färg, men thatsssss life. När vi kom hem grillade vi kycklingspett ossssv. Sommarkääänsla. Har dock burit runt på en jädra huvudvärk idag. Beror på att jag försöker avstå från powerking, vilket inte går sådär jätte grejjjjjjtttt. Men nu till hösten så ska jag väääärkligen avstå. Kan inte slösa pengar på sånt skit, inte. BTW så kanske ni ser att designen är ändrad. Fick nästan intill panik av den gamla så slängde ihop någe nytt. Och jag bara känner hur ni dreglar på tangentbordet där borta för att jag pratar en massa skit. Ska vara tyst nu. HA DET GÖTT.
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0