I Promise You, It Will Never Be Dark

Finaste folket! 
Yo, tjenare folket därue som läser våran lilla blogg! 
Bloggade ingenting igår men hade ingen större lust heller, Förflyttade mig från min alldelles för sköna säng till stadsparken igår där jag träffade ca halva klassen. Käkade jordgubbar och pratade strunt. Riktigt mysigt hade vi det med andra ord. 
Drog sedan och köpte lite nödvändigt till kylen inan jag åkte hemmåt med bussen. 
Slängde mig framför TVn och OS och det var u som de flesta vet semifinal i handboll igår och sverige spelade och vann! 
Yeees!! Så nu är det bara att vänta på finalen som håller hus imorgon. Så det minsta vi får är iaf silver, vilket är ganska stort bara det. Har även suttit och kollat på Os nu på morgon medan jag har käkat frukost. Gud OS beroende eller vad...
Ska snart ta och sätta igång ungnen för jag ska fixa iordning en stek i ugnen, gött! 
Måste även ta och städa lie här hemma och jag ska klippa gräsmattan också började i förgår med regnet förstörde för mig så det var bara att sluta halvvägs, nej men nu känner jag att jag tråkar ut er ordentligt här bort, ha're gött! /Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0