Badaaaaa

HALLÅÅ! Bloggande ingenting igår, men vi var på utflykt med skolan somsagt. Dog flera gånger, alltså. Värmen bah döööööö Frida, och det slutade med klädnad när vi kom fram till storvad. Det var flera som badade, så jag är inte helt efterbliven. Men det var iallafall vääääldigt härligt. Dock vägen hem på 50 minuter i solen var liiiiite jobbig med blöta kläder och skavsår. Men jag lever, så ska inte klaga. Var sedan på premiären av Snabba cash 2 igår kväll med hela familjen. Den var ruskigt bra, och Joel Kinnaman är ju verkligen to die for. Mmmmmmh. Men iallafall. Jag vaknade nyss och ska strax gå upp och fixa mig för ska in till stan och träffa Alice och Elin. Vi ska väl visa Elin Uppsala och sen Åker vi ut till Alice, där vi sover inatt. Jag hör av mig! Ciaoooobella!
/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0