You're under it.


AKTA, UPPBLÅST FLODHÄST PÅ IGÅNG. ah, bilden alltså..
Min dag blev inte riktigt som jag förutspådde. Jag fick ett sms från lisus som var utlåst, och som ni förstår var jag tvungen att rädda henne från detta. Så cyklade över till henne. Och då hade hon lyckats komma in, så vi käkade nudelsoppa och gick runt på manhattan, beverly hills, i london, las vegas osv. Ni vet den här fina grejen som kallas "karta" på ipads. Där fastnade vi i ett x antal timmar, vilket avslöjar hur stort brist på liv vi har. Och även hur stor vilja vi har att åka härifrån nu. Men sen cyklade jag iallafall hem igen och åt middag osv. Pratade lite med Alice, skrev klart min svenska uppsats, plockade lite och lyssnade på musik. Sen slog jag igång några avsnitt av oth och nu tänkte jag faktiskt hoppa i säng. Och jag vet att alla ni bah; Är hon seriös!? Da fuking clock is bara 12, och hon säger godnatt? Och jag bah: Men det är faktiskt så att jag ska öp tidigt imorgon och sitta barnvakt så GODNATT PÅ DIG SJÄLV.
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0