You're the thing I need.

Söndag idag, deppdag med andra ord. Det regnar och är grått ute, och jag är såhär trött i huvudet. Sov inge bra inatt, vaknade flera gånger och hade svårt att somna om. Ungefär som att ni bryr er? Det var iaf inte alls br00ligt. Men okej, går vidare. Jag tittade på Victorius hela morgonen, cause i'm a cool kid. Älskar Nikelodeon alltså, de är så jävla braiga. Har även suttit med Biologi och matte hela dagen. Blev klar vid 4 tiden. Och sen dess har jag tittat på film med mamma. Bounce hette den, om jag inte missminner mig. Den var mysig! Har pratat lite med Emma på msn också, och det är ovanligt ska ni veta. Nej, nu ska jag röra på mig.
/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0