We don't care about the young folks

Hej vänner (Om jag ens vågar kalla er för det längre, så oduglig som jag har varit på bloggandet)! Hur står det till med er? Underbart väder idag inte sant? Endel kyliga vindar men annars, prima. Jag har spenderat min dag tillsammans med hästar. Ja, ni läste rätt. Hästar... Jag som är livrädd för dem egentligen! ...Men det var faktiskt rätt så mysigt ändå. Rätt så.
Det var väl dagens solsken. Annars har jag bara pluggat, lyssnat på musik och insett hur otroligt gärna jag vill ha de där Gaga-biljetterna. Släpps till extrakonserten på Onsdag och jag bara måste få tag i dem. Det är ju tradition! Kommer så väl ihåg första gången jag såg henne, på Gröna Lund, och den andra gången i Globen. Det var tider, det. Mäktigt. Vore alldeles förträffligt att få återuppleva det. Suck.
Men, vi går vidare, eller vad säger ni? Tänkte dela med mig av vad jag har införskaffat under den senaste tiden, vilket är en del, så snart jag har tid att ta kort på det. Bär nämligen de två nya favoritplaggen just nu! Men nej, nu måste jag tacka för mig... Mamma blastar på med gammal 80-tals-disco. Inte ok. /Hanna.
Se, en sån ängel. Om hon bara vore lite mindre kraftig och skrämmande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0