Welcome To my Part Of Town

Jag dör så söt!
Den här dagen har gått extremt långsamt måste jag ta och säga. Skolan började inte specielt okej heller. Första lektionen hade vi mate prov och andra biologi prov. Vafan är problemet liksom och inte nog med det, nej nej vi har andra halvan på matte provet imorgon. Läste bara i min deckare på svenskan. Idrotten var väl ingen höjdare heller direkt. Sen musiken, vilket var det ända bra i skolan. Knallade sedan iväg mot kyrkan, fikade, sprang runt som en galning för att vi lekte kalle kaos, och gissa vem som vann? Oh yes, det gjorde jag och Bahar. Andra gången jag vann på den leken, hur jäkla bra är inte det på en skala 1:10?! Svettades sm en gris pga all springandes fram och tillbaka.. Sedan kom pappa och hämtade mig runt 6 och när jag kom hem pluggade jag matte och läste idrotten en gång och sedan fyllde jag i hälsodagboken till idrotten. Nej men nu ska jag hoppa i säng annars kommer jag vara död imorgon! /Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0