HYFR, HELL YA FUCKING RIGHT

Känns som om det var 500 år sen jag bloggade sist! Torsdag, fredag, kanske? Äsh kommer inte ihåg. men Var ju iallafall på konfaläger i helgen och det var riktigt mysigt kan jag berätta för er. God mat, härliga människor, mysiga kvällar. Var dock lite mindre roligt när man springer runt ute och ska försöka gömma sig för Henok och man glider ner i en stor fet lerpöl... Hej jag heter Alice och jag är världens klumpigaste!! Shalal. Lerade som ni kanske förstår ner hela byxorna och fick ring mamma och be henne ta med ett par nya byxor till mig som jag skulle ha på konserten igår. kändes som om jag seriöst var typ 6 år gammal eller nått, ahah. Men apropå konserten, så åkte ju jag och mamma in till stockholm gick runt och kikade lite, åt på pizza hut. Och sen runt halv 7, tror jag, så var vi vid globen. När vi suttit inne i globen typ 1 timme kommer tinie tempah ut på scenen, jag dog!!!!!! Ahhhhh, seriöst vart så jävla förvånad och skit glad! Min kärlek för tinie är stooor men iaf, ca en timme senare står han där, the one and only, Drake. Tror mitt hjärta slutade slå lite när han väl kom ut på scenen och började sjunga. Han började tom med Under Ground Kings, och det underbara bara fortsatte att komma. Min kärlek för denna mannen, asså jag har inte ord! ASKVJDFDPD!! Han snackade lite, och åhh han körde inte bara låtar från hans nya album det var gammla och åhhh nu ska jag sluta för detta inlägg blev fett långt! Men det var iaf det bästa jag varit med om nånsin! /Alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0