Underground kings

Heeeeeeeej tjockis!
Yo mofos! Nu har alla precis åkt hem. De kom runt 3 allihopa och vi körde american style idag med kalkon, hemagjort mos och frysta grönsaker. Vart sedan mycket prat och mys och en hel del skratt. Gud min fmilj måste ju bara vara den härligaste. Sen runt 6 kanske? Så satte sig alla ner igen och det var fika. Sen hamnade alla på lite olika ställen i huset och jag hamnade med Elias och Edvin och spelade X-box i ca en halvtimme och sen åkte David och Matilda hem och alla hamnade i köket och det vart en hel del mera prat. Nu sitter jag här med godiset jag fick av morfar och Ingrid och lyssnar även på musica och typ kollar runt på lite olika bloggar, tumblr twitter osv. Ska väl sedan slå på prison break var det tänkt. =) /Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0