Tisdag 24/4.


Tisdaaaag idag!! Kom hem för någon timme sen efter en låååång dag. Har skrivit två prov, sprungit aset av mig på idrotten, sjungit som fan på musiken och även hängt hela eftermiddagen i kyrkan med gruppen. Sen vi sex tiden rullade konfirmanderna in och vi övade på låtar ochsåntdär. Sen hade vi mässa osv, och sen bikeade jag hem. Satte mig och tittade igenom matten eftersom att vårt matteprov infaller imorgon. Kan inte alls det jag ska kunna, men jag gör ingenting åt det heller sattee. Önska mig lycka till för det kommer inte gå någe vidare. Bilden här över är förövrigt tagen i kyrkan på mina vännsuar som har klätt ut sig. Fräääsha brudar!!
Nej, mennu ska jag bädda ner mig i sängen. Kjamaaaaar.
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0