Tisdag.


Filmen igår var uber mega bra. Kissade på mig av spänningen ett tag, grät gjorde vi också. Men jag råder, gör som resten av sverige och se den!!! Alice och jag somnade iaf vid 3 tiden, och vaknade till vid 11. Sen förflyttade vi oss till soffan där vi tillbringade några timmar tilsamans med Tacos och OC. Det var fränt det. Sen fixade vi till och begav oss mot kyrkan. Där träffade vi alla våra fina vännusar. Fikade, pratade, pysslade och diskuterade i ett x antal timmar. När klockan var närmare 1930 mötte jag upp mamma, och sen promenerade vi hem. Det var fint det. Nu sitter jag här och funderar på mina stora frågor i livet. Ska jag äta middag eller hoppa över det? Ska jag titta på 30 grader i februari nu eller senare? Ska jag äta godis och bli fet eller låta bli? Svåra frågor förstår ni, nej jag måste reda upp detta nu. Vi hörs i framtiden.
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0