There's no one like you.


Hallåååå. Tisdag idag, gick upp ur sängen alldeles för sent och fick stressa. Räknade ingenting på matten, tränade aset av mig på idrotten och smällde i mig köttbullar i matsalen. Läste även lite på svenskan, och sjöng lite Stevie wonder på musiken. Efter det traskade vi över till kyrkan, som jag även lyckades kalla för "mitt hem" idag. Blev kinda awkward moment och jag skämdes, men det är över nu. Där fikade vi iaf och bara hängde, br00lt. Sen cyklade jag hem i regnet och hoppade i min one piece (ICKE ÄKTA SÅKLART). Läste igenom lite läxor, klippte till lite nya skal till min mobil och lyssnade på musik.
Nej, nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag läsa min 1D bok. Mwuaaaaaah.
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0