Sunshine.


Hallådär! Måndag idag, och mitt humör är på topp. Det gjorde även allt mycket bättre att sista lektionen, svenska var inställd så vi fick slutade tidigare. Har suttit och pluggat sen jag kom hem så nu har jag fått en massa skit gjord. Ska bara gå igenom biologin en gång till lite senare, sen tänker jag inte bry mig mer. Annars då? Det har väl inte hänt så mycket idag. Har lärt Habba hur man handskas med läskiga typer, så nu vet hon precis hur hon ska göra om hon håller på att bli rapaed. Känns tryggt! Sitter för tillfället och fyller på min "Att köpa in denna månads" lista. Problemet är väl bara att mina pengar inte räcker till. Jag måste lösa detta alltså....Åh cut cut cut.
Är jävligt hungrig också. När jag kom hem och öppnade kylskåpet fanns det liksom ingenting. Zero, noll, nothing alltså. Gud, stackars mig.
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0