Söndag första april tvåtusenelva.


Gammal arkiv bild.
Sa jag ju igår att jag skulle hålla mig vaken till 0200, men jag lyckades somna. Men som tur är så går det på teve 1730 imorgon så då ska jag banimej sitta bänkad!!
Vaknade iaf vid 12 tiden av att mamma spelade Bob Marley i hela huset. Låg kvar i sängen i 800 år och sen kom mamma in med pannkakor till mig. Frukost i sängen, yeeei. Har inte gjort så mycket sen dess, bara typ bläddrad fram en månad i min kalender, och typ läst massa dåliga första april skämt. Sitter och funderar på vad jag ska göra idag. För tillfället lutar det åt ingenting. Jag får väl helt enkelt se vart dagen tar mig. Ska iallafall sätta upp min stora 1D poster på min dörr. Viktigt!! Annars har jag inte så mycket mer att meddela. Nu ska jag typ...göra en danskoroegrafi. Ciaooooooo.
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0