live fast, die young, bad girls do it well.


Mongobarn!
Och så var det lördag igen. Vaknade runt halv 11 men låg kvar i sängen till typ 1. Kände då att det var dags att gå upp och då hittade jag edvin och pappa sittandes i soffan uppe och spelade. Satte mig ner och spelandet var i full gång. Sedan runt 2 så knallade jag vidare i huset för att få mig lite mat, tog en dusch och nu håller jag på att baka bullar tills i morgon då det kommer bli fullt hus. Elias fyller nämligen 17 på måndag så hela släkten kommer hit imorgon och firar honom. Vad händer mer idag då? Jo, sen när jag har bakat klart så ska jag hem till F&F där jag ska sova inatt och sedan imöra ska jag stå vid fyrispark på loppis, klockan 9 på morgonen... Nej nu måste jag ta och fixa mina bullar! /Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0