Långfredag.


Hallå mina vänner. Långfredag idag, har vart en rätt bra dag. Tog en promenad med Emma efter lunch, skönt att prata igenom våra liv. Sen hoppade jag in i duschen och vid 1700 tiden kom pappas släkt hit. Vi bytte påskägg, åt gott och pratade i flera timmar. Så härligt att bara umgås. Sen har jag pratat med Hanna hela kvällen i telefon, känns som att det var 675 år sen vi sågs. Skönt att prata ikapp våra liv där också. Åh så jobbiga loven är vissa gånger, jag saknar mina vänner så. Nu har jag precis shufflat igång lite musik och sitter och tittar igenom twitter. Vi fick även veta idag att våra killar kommer till Sverige snart igen, åh vilken lycka!! Annars har jag inte så mycket mer att meddela? Ska väl hitta något annat att sysselsätta mig med så vi höööörs. Ciaooo.
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0